"הילדים נלקחים לבריכות מעורבות" • לב לאחים על מרכזי קליטה לתימנים

עמית דניאל No Comments on "הילדים נלקחים לבריכות מעורבות" • לב לאחים על מרכזי קליטה לתימנים

בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו חשף הרב שמעון ביטון מ"לב לאחים" על עולי תימן המשובצים במרכזי קליטה בהם הם נחשפים לפעילויות שאינן תואמות את רוח היהדות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרב שמעון ביטון, רכז "לב לאחים" בבאר שבע, חשף בתכנית "הפוך על הפוך" בהגשת הרב משה בן לולו את סיפורם המטלטל של עולי תימן.

מדבריו עולה כי עולי תימן שעלו בשנים האחרונות לארץ משובצים במרכזי קליטה בבאר שבע, ללא עוגן רוחני וכך יוצא שילדיהם מבלים בשעות אחה"צ במקומות שאינם ראויים. "באחד הפעמים כשהגעתי אמרו לי שהילדים בבריכה שאלתי איזה בריכה הם לא ממש ידעו אבל זו היתה בריכה מעורבת. יושבים הילדים בחזרה מהלימודים ורואים טלוויזיה במועדניות שם."

הרב ביטון מספר על פעילותם בקרב העולים "כבר כשהגיעו דאגנו שירשמו במוסדות של בני תורה ואנחנו עורכים להם פעילויות נפרדות. יש גם ארגון שנקרא "בסערות תימן" שגם הם עוזרים מאד בקרב ילדי העולים."

בנוסף, מבקש הרב ביטון מאברכים המוכנים לנדב מזמנם למען הפעילות הנעלה הזו "מי שיכול זו זכות גדולה. שיתקשרו למוקד לב לאחים 1-800-550-300. מדובר על התנדבות בין השעות 16:00 ל-19:00 שלא דורשת מאמץ מיוחד. זה לבוא לחזור אתם על החומר הנלמד, להעסיק אותם מעט."

האזינו:



0 תגובות